Darbų apžvalga #3

PROBLEMA

Nedidelis lankytojų skaičius svetainėje, mažai pardavimų internetinėje erdvėje. Neaktyvūs socialiniai tinklai.

SPRENDIMAS

Šio projekto darbo eiga: atlikome puslapio analizę, parengėme schemą, įvykdėme puslapio atnaujinimo darbus (nuotraukų, teksto, žymų, svetainių katalogo ir struktūros optimizacija), konkurentų analizę.

Ištyrėme pagrindinius raktažodžius ir juos identifikavome. Paruošėme išsamią SEO strategiją.

Pradėjome didinti lankytojų skaičių, ypač ne sezoniškumo metu, atrinkdami specifinius raktažodžius.

Kitas tikslas – padidinti naujienlaiškių prenumeratorių skaičių. Šį uždavinį sprendėme labai paprastai: pradėjome grupuoti raktinius žodžius į keturias skirtingas kategorijas, siekdami juos dar geriau pritaikyti. Tai pat įtraukėme naujo turinio kūrimą, žodžių derinimą ir optimizavimą.

Atnaujinome socialinių tinklų puslapius, jie tapo aktyvūs.

REZULTATAS

Tinklapiai šoktelėjo į viršų ir per pirmus tris mėnesius pasiekė pirmo puslapio vidurį. Išsamus raktinių žodžių stebėjimo įrankis užtikrino, kad planas būtų pasiektas. Atliktų visų darbų rezultaltas – pagal 2 raktažodžius įmonė yra „Top 4“ pozicijose, svetainės lankytojų skaičius išaugo daugiau kaip du kartus (208%).

Pasitelkus „Google“ paiešką įmonę lengviau atranda potencialūs klientai. Taigi, investicija atsipirko dar nespėjus užbaigti darbų.

 

 

2018-09-10T11:47:23+00:00