Darbų apžvalga #2

PROBLEMA

Bendrovė dirba daugiau kaip dvylikoje lokacijų, visose Baltijos šalyse. Bendrovės svetainė yra daugiakalbė. Problema – labai minimalus lankytojų srautas.

Įmonės tikslas buvo – padidinti lankytojų skaičių, pagal tam tikrus raktažodžius.

SPRENDIMAS

Mūsų iššūkis – pritaikyti  paieškos sistemų optimizavimą kiekvienoje prekės ženklo vietoje ir svetainėje, esant unikalioms aplinkybėms.

Pirmas žingsnis: pasirūpinome techniniu auditu, nustatėme problemas susijusias su tinklalapio krovimo greičiu, išsiaiškinome trikdžius, derinant serverio programinę įrangą. Atlikti darbai padidino krovimo greitį.

Antras žingsnis: atlikome raktažodžių analizę, sutvarkėme techninį SEO, įvykdėme vidinę SEO optimizaciją.

Trečias žingsnis: paruošėme išorinę SEO strategiją ir pradėjome nepertraukiamai kilti tiek lokalios, tiek paprastos paieškos rezultatuose.

REZULTATAS

Lankytojų augimas fiksuotas atrinkus tikslinius raktažodžius. Svetainė atsidūrė pirmajame paieškos rezultatų puslapyje. Sulaukta didelio vietinių užklausų suaktyvėjimo.

Padidinus tinklapio matomumą žmonių srautas pagal reikalingus raktažodžius išaugo 271%. Sustiprinus šiuos rodiklius sulaukta naujų klientų, tad įmonės pelnas šoktelėjo į viršų ir investicijos greit atsipirko.

2018-09-10T11:47:28+00:00