Darbų apžvalga #1

PROBLEMA

Dar tik prieš kelis metus įsikūrusi „Mažųjų Karalystė“ buvo nežinoma ir nenaudojo pagrindinių
raktažodžių, todėl „Google“ paieškoje juos rodydavo tik trečiame puslapyje, 35-oje pozicijoje. Tinklapis neturėjo daugybės raktažodžių, kurie galėjo pritraukti potencialius klientus. Taip pat puslapio greitis buvo ypač lėtas, „Google“ negalėjo indeksuoti. Minėtos problemos lėmė žemas pozicijas paieškoje.

PROBLEMOS SPRENDIMAS

Sulaukę užklausos išsiaiškinome lūkesčius, galimybes ir parengėme darbų planą. Mūsų pagrindinės užduotys – optimizuoti tinkamus raktažodžius (SEO), pagerinti puslapio spartą, ištaisyti klaidas.
Naudodamiesi „Google analytics“ platformomis, nustatėme raktažodžius, atitinkančius įmonės veiklą. Tinkamai išnaudojus identifikuotus raktažodžius tinklapio lankomumas pradėjo augti. Šie veiksmai lėmė įmonės finansinius rezultatus. Per pirmus keturis mėnesius įmonės pelnas išaugo 7.5%.

REZULTATAS

Naudojame keletą programų, leidžiančių sekti ir analizuoti duomenis ir priimti geriausius sprendimus.

Visa tai buvo pasiekta pasitelkus SEO optimizaciją, kruopštų planavimą, raktažodžių auditą. Rezultatai pasimatė po keturių mėnesių. Tai buvo būtent toks rezultatas, kokį norėjo matyti mūsų klientas. Raktiniai žodžiai pakilo į „Top 3“ pozicijas – 188% padidėjo organiškas srautas.

Tai tik vienas iš darbų, parodančių kokią naudą galime suteikti įmonėms per tokį trumpą laiką, pasinaudojus tam tikromis marketingo priemonėmis.

2018-09-10T11:47:31+00:00